BLOG O MODZIE frędzle

Rebellious | stylizacje wiosna 2015 | kurtka skórzana

22:30Hypnotizing Fashion

ramoneska frędzle
Frędzle, rock&roll i rebelia ;) Zapraszam na post...

blogi o modzie stylizacje

blogi o modzie

ramoneski 2015

stylizacja 2015

rockowe stylizacje

czarno-białe zdjęcia

biżuteria 2015 stylizacje
zegarek daniel wellington
tassel jacket - skórzana kurtka (ekologiczna)  z frędzlami - sheinside.com 
jeans- H&M            sunglasses | okulary przeciwsłoneczne - Escada
high heels | szpilki - wilady.pl  ceramic ringceramiczny pierścionek - e-sentiell.com    
 watch | zegarek - www.danielwellington.com 

ps. Mam dla Was też kody rabatowe :)
20% RABATU  Kod rabatowy: Pola20 na wilady.pl
15% zniżki na kod: hypnotizingfashion ważny do 15.04.15 na stronie www.danielwellington.com

You Might Also Like

17 Comments

  1. Love this jacket! Great pics ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten płaszczyk, ja też "zachorowałam" na frędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz obłędnie, ale skoro hipnotizing to hipnotizing! frędzle widze wracają, super! pozdrawiam! http://atramworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała jest ta... kurtka? narzutka? marynarka?

    to frędzlowe cudo, w każdym razie!
    świetna interpretacja trendów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj! Ależ mi się to frędzlowate wdzianko podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Frędzle rządzą, a Ty w nich to już w ogóle niczym Królowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka jest super, podobają mi się te frędzle, które nadają jej charakteru!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/szara-spodnica-i-biay-zwyky-tshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczną masz tą kurtkę :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega jest ta kurtka, aż Ci jej zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka rewelacja! Pewnie jakby wisiała w sklepie na wieszaku to nawet bym na nią nie zwróciła uwagi, a tu proszę. Bardzo fajnie dobrałaś również okulary! Pierwsze zdjęcie jest świetne i taki brązowy kolor kurtki (jak wyszedł na tym zdjęciu) chyba bardziej by mi pasował.

    OdpowiedzUsuń
  11. wszytko mi się podoba prócz twojego sentymentu do butów na platformie... kiczowate nieco a pełno ich w tych stylizacjach

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna genialna stylizacja na Twoim koncie :) oj chyba będę stałą "podglądaczką" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jak zwykle gustuję raczej w prostych, eleganckich fasonach, jak np. ten https://sklep.dorjan.pl/pl/p/Kurtka-skorzana-damska-DORJAN-CHA450/382, to teraz teraz muszę Ci powiedzieć, że urzekł mnie krój Twojej kurtki i kiedyś powiedziałabym, że to totalnie nie mój styl, a teraz mam ochotę taką sobie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja, dość odważna, ale ciekawie się prezentuje i zwraca uwagę

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy