BLOG O MODZIE camel

CAMEL - Płaszcz idealny na jesień

18:15Hypnotizing Fashion

okulary prada

hypnotizing fashion
Do zakupu płaszcza na jesień 2014 przymierzałam się już od dawna. Miał być dłuższy, w kolorze camel z szalowym kołnierzem, zawiązywany w pasie. Podobny znalazłam w Mango, ale nie było mojego rozmiaru. Kolejny był w bon prix, jednak złe komentarze odnośnie jakości i wyglądu w realu mnie zniechęciły. Ten, który ostatecznie kupiłam widziałam wielokrotnie w Stradivariusie, jednak brak rękawów , płaszcz  kamizelka, wydawał mi się kompletnie niepraktyczny.. do momentu, aż go nie przymierzyłam ;) Stylizacja z sukienką jest tak akurat na tą porę, ale później myślę, że też będzie wyglądał dobrze ze swetrem. Co prawda nie jest przewiązywany w pasie i nie ma szalowego kołnierza, ale jak wiadomo podczas zakupów często zmieniają się nam priorytety;)
ps. Życzę Wam udanego weekendu i mam nadzieję, że na niedzielę uda mi się dodać kolejny post na blog.

buziaki 
Pola
__________________________________________________________________________

STYLIZACJA |  OUTFIT

coat | płaszcz - Stradivarius
dress | sukienka - Zara
handbag | torba - Prada
sunglasses | okulary - Prada

sukienka zara

torba prada

rękawiczki krótkie city

stylizacje jesień 2014




kozaki givenchy torba

sukienka zara stylizacje

jesień 2014 stylizacje


You Might Also Like

40 Comments

  1. wspaniałe wyczucie stylu kochana 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wystarczy, że jest zapinany - jak ma guziki, to już "da radę".
    jego kamizelkowość jest - niewątpliwie - atutem.
    każdy gruby sweter będzie się tu w chłodne dni sprawdzał, poza tym nie oszukujmy się, wizualna niebanalność liczy się dla nas - bab - bardzo! taki model tę niebanalność zapewnia ;)

    P.S. miałam tego nie pisać, ale muszę - fantastyczne są te zdjęcia! jak wszystkie Twoje!
    P.S. (2) powtórka tego, co na MP napisałam - pal licho brak rękawów, pal licho to, że płaszcz rozpięty - ale to udo... brrr... ciarki ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))

      ps. teraz to raczej bym tak nie wyszła, całe szczęście, że to były ostatnie ciepłe dni ;) hehe
      pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  3. You always know how to dress to perfection!
    Another fab look by you and I love it;)

    Enjoy a great weekend my dear.

    xx Tamara Chloé

    www.tamarachloestyleclues.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelko-płaszcz :) Świetne rozwiązanie! Bardzo podobają się mi okulary!! Całość jak zawsze rewelacyjna!Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. to najpiekniejszy ''plaszcz'' jaki ostatnio widzialam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wowww... Amazing outfit: LOVE your style!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twoją oryginalność i spojrzenie na modę. Nic więcej dodac nie muszę!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie od stóp do głów :)

    Będę obserwować :)
    zapraszam do mnie - black-pearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale tobie ładnie w tym brązie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się prezentujesz, bardzo mi się podoba jak dobierasz zestawienia kolorystycznie. Płaszcz jest mega! Look wyszedł rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. taka kamizelka to swietne rozwiazanie - jak bedzi zimniej zalozysz na gruby sweter lub ramoneske i tez da rade :)
    a skad sa buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ze swetrem w sumie też da radę ;) buty to givenchy, upiekło mi się bo koleżanka kupiła i okazało się, że źle dobrała rozmiar i nie jest w stanie w nich chodzić:)

      Usuń
  12. Wygląda świetnie :) Niestety mogę się założyć, że nie byłoby mi do twarzy w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  13. cuuuuuudownie!!!!

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog ♥
    Chyba jestem u Ciebie po raz pierwszy i na pewno nie ostatni !
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  15. wow!
    jaka genialna kamizelka!
    wyglądasz bosko!
    zachwycam się!
    świetnie!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie, przepięknie, przepięknie. To chyba jedna z najlepszych stylizacji jakie widziałam na polskich blogach od dłuższego czasu. Pozdrawiam.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. tez wielokrotnie przymierzalam sie do jego zakupu i chyba jednak sie skusze :)
    wygladasz nieziemsko!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. oja! też muszę kupić ten płaszcz <3


    ___________________
    fashionblogger,styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie dość że stylizacja udana, i coś sie dzieje, nie sposób by Cie nie zauwazyć na mieście, ale widać też tak dobrze się bawicie - Ty i fotograf:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dzięki, prawda jest taka , że faktycznie dobrze się bawimy przy tym, ale często i kłócimy ;p hehe

      Usuń
  20. cudowne kolory i świetne zdjecia jak zawsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. z pewnością kolor jesieni :)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hejj!! :3 nie lubię spamowac i na ogól nie robie tego, jednakże dzisiaj chciałabym jedynie zaprosić Cię na swojego bloga ze względu na to, że już niedługo kończy się październikowe rozdanie :) zostały tylko 3 dni na zgłoszenie, więc jeśli masz ochotę zgarnąć fajną biżuterię to zapraszam serdecznie :**
    www.diymydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne zdjęcia! I kozaki obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubie klimat Twoich zdjec :) jest niepowtarzalny

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia! Piękne okulary ! Świetnie wyglądasz! :)
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesłychanie kobieco i seksownie: gołe nogi ale w kozakach, gołe ramiona, ale dłonie w rękawiczkach.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy